logo logo
NOWY Tiger 900 GT PRO + kufry boczne za 999,00 PLN !
72 995
pln

NOWY Tiger 900 GT PRO + kufry boczne za 999,00 PLN !

triumph
  • MarkaTriumph
  • ModelTiger
  • Rok produkcji2024
  • Przebieg1
  • Pojemność skokowa888
  • Moc108
  • Typ paliwaBenzyna
  • SkrzyniaManualna
  • Typ nadwoziaTurystyczny
  • NowyTak
  • Kolor
    Biały
  • NapędŁańcuch
  • Kraj pochodzeniaPolska
  • BezwypadkowyTak
  • Typ silnikafour-stroke
  • Unikalny numer oferty153
Zapytaj o pojazd

FORMULARZ

* E-mail
Telefon
* Przepisz kod captcha
16048228171592331826024919371250
* Treść pytania
Wyślij
KONTAKT MOBILNY
 Zadzwoń  SMS
UDOSTĘPNIJ:

OPIS

PROMOCJA!
Dwa kufry boczne + stelaże w cenie 999,00 PLN!

Nowy Tiger 900 GT PRO
Cena katalogowa:
SNOWDONIA WHITE / SAPPHIRE BLACK: 72 995,00 PLN
GRAPHITE / SAPPHIRE BLACK: 74 045,00 PLN
CARNIVAL RED / SAPPHIRE BLACK: 74 045,00 PLN
Jeszcze lepszy, z bezkonkurencyjną specyfikacją i niezrównanymi możliwościami. Nowy Tiger 900 GT Pro to najlepszy szosowy motocykl wyprawowy wagi średniej.
TIGER 900 GT PRO
GT Pro jest wyposażony w specjalnie zaprojektowane zawieszenie Marzocchi, które oferuje pełny zakres regulacji za pomocą elektronicznie regulowanego tylnego zawieszenia – za pomocą jednego przycisku można ustawić tryb do jazdy solo, z pasażerem lub z pełnym obciążeniem, gdy jedziecie w dwójkę z załadowanym kompletem kufrów.

SZOSOWA SPECYFIKACJA
Elastyczny, trzycylindrowy silnik T-Plane, wygodna pozycja za kierownicą, lekkie koła z odlewu aluminiowego i komfortowe zawieszenie zapewniają wiodące w swojej klasie osiągi i prowadzenie po asfaltowych wstęgach.
OSIĄGI
Dzięki wzrostowi mocy szczytowej o 13%, płynnej pracy w średnim zakresie i łatwym w opanowaniu osiągom w dolnym zakresie, najnowszej generacji wyjątkowo elastyczny trzycylindrowy silnik T-Plane zapewnia 108 KM, będące doskonałym rezultatem w swojej klasie.
POTENCJAŁ
Od przygód w mieście po transkontynentalne trasy i wszystko pomiędzy nowy Tiger 900 GT, jest w stanie pokonać najdalsze drogi na świecie.
KOMFORT I PROWADZENIE
Zwiększona ergonomia i amortyzowany system mocowania kierownicy zmniejszają zmęczenie kierowcy. W połączeniu z płynnym i neutralnym prowadzeniem nowego Tigera 900 GT, trasy z dużymi przebiegami nigdy nie były tak łatwe do pokonania.
Wyposażenie:
* Tryby Jazdy - 5 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider i Off-Road)
* Wyświetlacz - 7-calowy ekran TFT
* Łączność (Nav. / Music / Calls & Msgs)
* W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej
* Podświetlane Przełączniki
* USB - W kokpicie i pod siedzeniem
* Regulowana szyba - Możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm
* Handbary
* Podgrzewane manetki
* Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera
* Tempomat
* Quickshifter Triumph Shift Assist
* System aktywujący światła awaryjne
* Światła obrysowe
* System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
* Optimised Cornering ABS
* Zoptymalizowana kontrola trakcji
* Podnóżek centralny

SILNIK
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78 mm
Suw 61,9 mm
Stopień sprężania 13,0:1
Maksymalna moc 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 6850 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów

PODWOZIE
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednie koło Odlewane z aluminium, 119 x 2.5 in
Tylne koło Odlewane z aluminium, 117 x 4.25 in
Przednia opona Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19
Tylna opona Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Marzocchi, elektroniczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylny hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity

WYMIARY ORAZ MASA
Szerokość kierownicy 930 mm
Wysokość bez lusterek 1410 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1460 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm
Wysokość siedzenia 820 - 840 z możliwością regulacji mm
Rozstaw osi 1556 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,6 º
Wyprzedzenie 102,7 mm
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Masa z płynami 222 kg
SERWIS
Interwał między przeglądami 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
KONTAKT:
Adam Plaskota
t. 882 174 554
e-mail: adam.plaskota@triumphpolska.pl

Rafał Majcherkiewicz
t. 609 009 960
e-mail: rafal.majcherkiewicz@triumphpolska.pl

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 10.00 - 18.00
Sobota: 10.00 - 14.00

Triumph Trójmiasto
al. Grunwaldzka 223
80-266 Gdańsk


Powyższa oferta ma charakter informacyjny i jest zaproszeniem do zakupu, niniejsza oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

WYPOSAŻENIE

ABS ABSImmobilizer ImmobilizerPodgrzewane manetki Podgrzewane manetki
Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń 609009960
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie blokujesz plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji w polityce prywatności
Potrzebujesz taki portal? Napisz do nas! 44fox.com
BACKGROUND LOGO
SOCIAL MEDIA