logo logo
Tiger 900 Rally Pro + boczne kufry za 999,00 PLN brutto
74 995
pln

Tiger 900 Rally Pro + boczne kufry za 999,00 PLN brutto

triumph
  • MarkaTriumph
  • ModelTiger
  • Rok produkcji2024
  • Przebieg1
  • Pojemność skokowa888
  • Moc108
  • Typ paliwaBenzyna
  • SkrzyniaManualna
  • Typ nadwoziaTurystyczny
  • NowyTak
  • Kolor
    Czarny
  • NapędŁańcuch
  • Kraj pochodzeniaPolska
  • BezwypadkowyTak
  • Typ silnikafour-stroke
  • Unikalny numer oferty152
Zapytaj o pojazd

FORMULARZ

* E-mail
Telefon
* Przepisz kod captcha
16048226171592391826024019371251
* Treść pytania
Wyślij
KONTAKT MOBILNY
VIDEO PREZENTACJA
 Zadzwoń  SMS
UDOSTĘPNIJ:

OPIS

PROMOCJA!
Dwa kufry boczne + stelaże w cenie 999,00 PLN!

Ceny katalogowe:
CARBON BLACK / SAPPHIRE BLACK: 74 995,00 PLN
ASH GREY / INTENSE ORANGE: 77 045,00 PLN
MATT KHAKI GREEN / MATT PHANTOM BLACK: 77 570,00 PLN
NOWY TIGER 900 RALLY PRO
Ekstremalne możliwości off-roadowe i doskonałe prowadzenie na drodze – nowy Tiger 900 Rally Pro jest gotowy na każdą przygodę
Łączy w sobie wiodące w swojej klasie możliwości i specyfikacje off-roadową z komfortem na długich dystansach i fantastycznym prowadzeniem.

Posiada 6 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider, Off-Road i Off-Road Pro)
NAJLEPSZY WYPRAWOWY MOTOCYKL WAGI ŚREDNIEJ.
Mocniejszy i bardziej wydajny, z najwyższą jak dotąd specyfikacją. Nowy Tiger 900 Rally Pro wyznacza nowe standardy w kategorii adventure wagi średniej
POTENCJAŁ
Dzięki wysokiej jakości zawieszeniu Showa i dedykowanej geometrii off-roadowego podwozia nowy Tiger 900 Rally Pro radzi sobie w najbardziej ekstremalnych warunkach.
CHARAKTER
Odświeżony wygląd, zwiększona moc i lepszy potencjał dostarczają jeszcze więcej emocji, wzmacniając agresywną, adventure’ową sylwetkę nowego Tigera 900 Rally Pro i jego terenowy charakter.
KOMFORT I PROWADZENIE
Neutralna, intuicyjna pozycja do jazdy i udoskonalone siedzenie (z 20 mm regulacją wysokości i podgrzewaną kanapą w obu modelach Pro) gwarantują komfort podczas dłuższej jazdy. Zawieszenie Showa klasy premium o długim skoku zapewnia pewne prowadzenie na każdej nawierzchni
OSIĄGI
Elastyczny i zwrotny, z łatwością wkręcający się na obroty w średnim zakresie i fantastyczną górą, nowy Tiger 900 Rally Pro ma teraz o 13% większą moc maksymalną i zapewnia intuicyjne, a jednocześnie ekscytujące osiągi zarówno na drodze, jak i w terenie.
NOWY TIGER 900 RALLY PRO Specyfikacja
Wyposażenie:
* Tryby Jazdy - 6 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider, Off-Road i Off-Road Pro)
* Wyświetlacz - 7-calowy ekran TFT
* Łączność (Nav. / Music / Calls & Msgs)
* W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej
* Podświetlane Przełączniki
* USB - W kokpicie i pod siedzeniem
* Regulowana szyba - Możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm
* Handbary
* Podgrzewane manetki
* Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera
* Tempomat
* Quickshifter Triumph Shift Assist
* System aktywujący światła awaryjne
* Światła obrysowe
* System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
* Optimised Cornering ABS
* Zoptymalizowana kontrola trakcji
* Podnóżek centralny
* Gmole osłaniające silnik

NOWY TIGER 900 RALLY PRO Specyfikacja:
SILNIK
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 888 cm³
Średnica 78.0 mm
Suw 61.9 mm
Stopień sprężania 13.0:1
Maksymalna moc 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 90 Nm przy 6850 obr./min
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, niski, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku
Układ napędowy Łańcuch o-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6 biegów

PODWOZIE
Rama Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
Wahacz Z obu stron, odlewane ze stopu aluminium
Przednie koło Szprychowe, bezdętkowe, 21 x 2.15 in
Tylne koło Szprychowe, bezdętkowe, 17 x 4.25 in
Przednia opona Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21
Tylna opona Bridgestone Battlax Adventure 150/70-R17
Przednie zawieszenie Odwrócone 45 mm widelce Showa z ręcznym ustawieniem napięcia wstępnego, tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 240 mm.
Tylne zawieszenie Tylny amortyzator Showa, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 230 mm.
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłokowe szczęki hamulcowe Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Tylny hamulec Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów
Przyrządy W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph Connectivity

WYMIARY ORAZ MASA
Szerokość kierownicy 935 mm
Wysokość bez lusterek 1452mm (nisko ustawiona owiewka) / 1502mm (wysoko ustawiona owiewka) mm
Wysokość siedzenia 860 - 880mm z możliwością regulacji mm
Rozstaw osi 1551 mm
Kąt pochylenia główki ramy 24,4 º
Wyprzedzenie 116,8 mm
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Masa z płynami 228 kg

SERWIS
Interwał między przeglądami 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
KONTAKT:

Rafał Majcherkiewicz
t. 609 009 960
e-mail: rafal.majcherkiewicz@triumphpolska.pl

Adam Plaskota
t. 882 174 554
e-mail: adam.plaskota@triumphpolska.pl

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 10.00 - 18.00
Sobota: 10.00 - 14.00

Triumph Trójmiasto
al. Grunwaldzka 223
80-266 Gdańsk

Powyższa oferta ma charakter informacyjny i jest zaproszeniem do zakupu, niniejsza oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

WYPOSAŻENIE

ABS ABSImmobilizer ImmobilizerPodgrzewane manetki Podgrzewane manetki
Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń 609009960
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie blokujesz plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji w polityce prywatności
Potrzebujesz taki portal? Napisz do nas! 44fox.com
BACKGROUND LOGO
SOCIAL MEDIA